Kwaliteit en klantvriendelijkheid kenmerkend voor bakkerij De Korenaar in Roden Kwaliteit en klantvriendelijkheid kenmerkend voor bakkerij De Korenaar in Roden

Kwaliteit en klantvriendelijkheid kenmerkend voor bakkerij De Korenaar in Roden

Ondernemen 26 mei 2015 - 14:29 uur Richard 0

RODEN – Sinds 30 oktober is Roden een nieuwe kwaliteitsbakker rijker. Ondernemers Willem Diertens en Jacolien van Panhuis hadden al een goedlopende bakkerij in Surhuisterveen en hebben de zaak nu uitgebreid met een vestiging in Roden.

‘Omdat we niets te verbergen hebben heeft de bakkerij een open karakter’, vertelt Willem. ‘Klanten kunnen zo onze bakkerij inkijken en zien hoe wij onze producten vers bereiden. Van brood tot bonbons, we maken alles zelf zodat we kwaliteit kunnen waarborgen.’

IMG_4403

Beste Oranjekoek van Nederland

Dat de Korenaar een echte bakker is die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan wordt direct onderstreept met het feit dat hun Oranjekoek is verkozen tot de beste van Nederland. ‘En dat al voor de tweede keer’, voegt Jacolien toe.

Het ondernemersstel heeft naast kwaliteit ook oog voor klantvriendelijkheid. Zo heeft De Korenaar een bezorgservice die iedere morgen de bestellingen vers bij de mensen aflevert. ‘Bedrijven en particulieren die willen genieten van een lekker vers broodje of een heerlijk gebakje, maar geen tijd hebben om het af te halen, hoeven niet zonder te zitten’, weet Willem.

De Korenaar is gevestigd aan de Heerestraat 15 in Roden en van maandag tot en met zaterdag geopend vanaf 7.00 uur. Kijk voor meer informatie over het ruime assortiment aan verse lekkernijen op www.bakkerijdekorenaar.nl.

IMG_4411

 

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *